La justícia francesa ha decretat presó preventiva per al conductor de l'autocar de l'Hospitalet de Llobregat que va acabar sinistrat diumenge passat a prop de Porté-Puymorens, al Pirineu francès. En l'accident van morir dues veïnes de la segona ciutat de Catalunya.
Segons ha explicat la Fiscalia de Marsella en un comunicat aquest divendres a la nit, les primeres investigacions de la policia acrediten que l'autocar circulava sense inspecció tècnica obligatòria i amb el tacògraf apagat.
Possible consum de cocaïna
A més, diu el comunicat, indica un positiu del conductor en benzoylecgonine, un element que permet presumir el consum de cocaïna en un temps proper de l'accident. La justícia francesa està investigant el conductor per homicidi involuntari.
Periodista. Corresponsal de La Vanguardia al Baix Llobregat i l'Hospitalet des de l'any 2016. Apassionat de la informació local i de l'àrea metropolitana de Barcelona. Contacte: [email protected]