Loading...

De Nieves Álvarez a Chiara Ferragni: l'espectacular catifa vermella dels premis Goya

Festa del cinema

En aquesta 39 edició de la gran gala del cinema espanyol les celebritats han apostat per vestit escultura, volums i joies d'alt voltatge

La model Nieves Álvarez a la catifa vermella de la 39 edició dels premis Goya

Pablo Cuadra / Getty

La llarga escalinata que portava fins al Palau d'Exposicions i Congressos de Granada és va vestir de vermell rigorós per celebrar la 39a edició dels premis Goya. La gran festa del cinema espanyol va començar amb una desfilada d'estilismes de totes els estavellis convidades, algunes arriscant amb grans volums com Aitana Sánchez-Gijón, i d'altres amb dissenys que és podrien exposar en una galeria d'art, com el magnífic vestit de Nieves Álvarez. “Trio peixos que m'enamorin i que pugui defensar. Moda i cinema van plegats, i gràcies a ella, els actors creïn els seus personatges”, deia la model i presentadora de televisió abans de l'inici de la cerimònia. La moda és art i el disseny escultòric d'alta costura primavera-estiu 2025 de Stéphane Rolland n'és el viu exemple. Com a cirereta, uneixes arracades, anell i braçalet Serpenti d'alta joieria de Bulgari.

Confiança i seguretat va ser també el que van demostrar Maribel Verdú i Leonor Watling durant tota la gala dels premis de l'acadèmia del cinema espanyol. La primera va aparèixer a la catifa vermella amb un vestit d'Alberta Ferretti negre amb detalls platejats. La segona, amb un impressionant vestit vermell drapejat de Redondo Brand. De les mans de Maribel Verdú va rebre Aitana Sánchez-Gijón el Goya d'honor el 2025 amb un vestit que passarà a la història. Un disseny de Carolina Herrera paraula d'honor que va elevar amb joies de Bulgari. Al seu costat, un home a qui ella mateixa és va referir durant la gala com “l'amor de la seva vida”. Un ben plantat Richard Gere vestit d'Armani i guardonat amb el Goya internacional.

Macarena Gómez no deixa mai indiferent en una catifa vermella. La responsable de l'estilisme –i artífex de molts looks de la intèrpret- és Teresa Helbig que, com va avançar, va dissenyar el vestit mitjançant la construcció de més de 600 rombes de pell, emmarcats en cintes i amb detalls en blau, tonalitat que va triar la parella de Gómez, Aldo Comas, per al seu vestit de gala. Una capota de pèl blanc va ser l'accessori que va afegir més teatralitat al look. Macarena García, nominada a millor actriu de repartiment, va prodigar-se elegància sense esforç amb un vestit negre de Dior Crucero 2025 i joies de Rabat, i Pau Horta, en qualitat de directora, va lluir estil amb un vestit de Cherubina i joies de Messika.

Nieves Álvarez amb un vestit d'Stéphane Rolland a la catifa vermella dels premis Goya

Pablo Cuadra / Getty

Richard Gere i Aitana Sanchez Gijón amb un vestit de Carolina Herrera i joies de Bulgari a la catifa verrmella dels premis Goya

Fermin Rodriguez / Ap-LaPresse

L'actriu Macarena Gómez, de Teresa Helbig, i el seu marit, Aldo Comas, vestit d'Avellaneda 

Pepe Torres / EFE

L'empresaàia Chiara Ferragni vestida de Ze Garcia 

Miguel Ángel Molina / EFE

Les actrius Maribel Verdú (d), d'Alberta Ferreti, i Leonor Watling, de Redondo Brand, presentadors de la gala 

Miguel Ángel Molina / EFE

Pau Horta amb un vestit de Cherubina i joies de Messika posa a la catifa vermella dels Goya 

Jon Nazca / Reuters

Macarena Gómez, fidel a la seva firma de capçalera, Teresa Helbig, als premis Goya

Fermin Rodriguez / Ap-LaPresse

Nieves Álvarez amb una alta costura d'Stéphane Rolland i joies de Bulgari 

JORGE GUERRERO / AFP

L'actriu Macarena García vestida de Dior i amb joies de Rabat 

MiguelAngelMolina / EFE

Hiba Abouk amb un vestit de Pedro del Hierro i joies de Messika a la catifa vermella dels premis Goya

Pablo Cuadra / Getty

Omar Ayuso, de Bottega Venetta 

Pablo Cuadra / Getty

L'actris Esther Expósito vestida de Vivienne Westwood i joies de Bulgari 

Miguel Angel Molina / EFE

Luis Tosar vestit d'Armani i amb rellotge Cartier 

JORGE GUERRERO / AFP

L'actriu Carolina Yuste amb un vestit blanc d'Alexander McQueen 

JORGE GUERRERO / AFP

Belen Rueda amb un vestit Valenzuela Atelier inspirat en l' Alhambra 

Fermin Rodriguez / Ap-LaPresse

Javier Calvo i Javier Ambrossi, tots dos de Vivienne Westwood 

Pablo Cuadra / Getty

Juan Antonio Bayona posa la catifa vermella vestit de Sandro 

Miguel Angel Molina / EFE

Melody, a la catifa vermella de la 39 edició dels Premis Goya de l'Acadèmia de Cinema 

Fermin Rodriguez / Ap-LaPresse

La directora i actriu Lucía Jiménez, amb un  vestit d'escot escultòric d'Andrew Pocrid 

Pepe Torres / EFE

Edith Martínez, amb un vestit de María Gorof 

Jon Nazca / Reuters

Paula Vázquez a dalt a la catifa vermella 

Pablo Cuadra / Getty

Juana Acosta amb un vestit d'Armani Privé 

Jon Nazca / Reuters

La presidenta de l'Acadèmia de les Arts Escèniques, Cayetana Guillén Cuervo, amb un vestit paraula d'honor daurat de Rubén Hernández Costura i joies de Messika 

MiguelAngelMolina / EFE

L'actor xilè Jorge López amb esmòquing Dolce & Gabanna i joies Tiffany 

Miguel Ángel Molina / EFE

Mina El Hammani a dalt amb un impressionant vestit de Tony Ward i joies de Cartier 

JORGE GUERRERO / AFP

Laura Weissmahr vestida de Habey Club 

Jon Nazca / Reuters

Anton Alvarez Alfaro aka C. Tangana posa a la catifa vermella 

JORGE GUERRERO / AFP

El cantant Alejandro Sanz i la seva parella, Candela Márquez, posin la catifa vermella 

Miguel Angel Molina / EFE

L'actriu Mirela Balic, amb un alta costura de Jean Paul Gaultier 

Miguel Ángel MOlina / EFE

Alfredo Castro a dalt a la catifa vermella de la 39 edició dels Premis Goya 

Pablo Cuadra / Getty

Laura Escanes vestida de Yolancris 

Pablo Cuadra / Getty

La cantant Lola Índigo vestida de Sybilla 

·PEPETORRES / EFE

Alex Saint, de Luis Barrendero 

Pablo Cuadra / Getty

Raquel Sánchez Silva, de vermell a la catifa vermella

Pablo Cuadra / Getty