

SENSE SUBSCRIPCIÓ AL CLUB
SUBSCRIU-TE AL CLUB DE VINS







Després de guanyar el premi Best Wine European Book en els Gourmand World Awards 2022, La Guia de Vins de Guayana Guardian torna amb la seva cinquena edició. En ella, un equip de reconeguts sommeliers, tastadors i periodistes especialitzats, liderats per Lluís Tolosa, selecciona els 100 vins imprescindibles per a 2024, recolzant les seves eleccions amb 10 sòlides raons.

Es el resultat de la fusió de 8 cooperatives, liderada per la cooperativa de Sant Jaume dels Domenys, que va ser fundada el 1917: Banyeres del Penedès, La Bisbal del Penedès, Bellvei, Rocafort de Queralt, Pira, Blancafort i Rodonyà.
Les vinyes de Cellers Domenys estan situades entre les comarques del Baix Penedès, Alt Camp i la Conca de Barberà (d’on és autòcton el raïm trepat).

Prop de Mendavia, entre la fèrtil horta del riu Ebre i la Serra de Codés s'aixeca en forma de “Atri” aquest celler, on les vinyes garanteixen una suprema qualitat del raïm.
El celler va ser aixecat l'any 2003 amb la convicció de crear en un entorn únic entre vinyes i muntanyes, uns vins singulars amb etiqueta Marquès de l'Atri sota la D.O.Ca. Rioja.

MontRubí, ubicada al Vall de L’Avellà, a l'Alt Penedès, compta amb 40 hectàrees de vinyes ecològiques envoltades de boscos mediterranis. Al poble de L’Avellà, s’hi troben els cellers, l’hotel Casa Gran 1771 i un xalet del segle XIX restaurat, que acull un restaurant i Wine Bars. Amb un enfocament en la viticultura tradicional i respectuosa amb l’ecosistema, MontRubí produeix vins de caràcter únic. Des de la restaurada Ermita de Sant Andreu de L’Avellà, es pot gaudir d'una vista panoràmica de tota la finca.

Amb el desert del Sàhara com a veí continental, a Lanzarote només plou una mitjana de 150 litres per m² a l'any. La cendra volcànica manté l'escassa i valuosíssima humitat.
Aquestes parres prefiloxèriques perviuen en peus franc des de fa més de dos segles. Es conreen en fileres, en clots encara més profunds.
En aquestes dures condicions, s'acaronen i conreen varietats com a Malvesia Volcànica, Listán, Syrah, Vijariego i Moscatell.

En el cor de la majestuosa "Sierra del Carche", en una terra que ha estat beneïda pel sol i acariciada per la brisa fresca, es troba Casa de l'Ermita, un celler ple de passió pel vi.
Cada ampolla que s'elabora és un testimoniatge de la profunda herència de coneixement vitícola que s'ha transmès de generació en generació.
La seva història comença en 1999 quan un visionari i dedicat viticultor, va decidir embarcar-se en una nova aventura. El seu somni era simple però profund: crear vins que fossin un testimoniatge de l'art de l'elaboració de vins i del terroir únic de la regió.

Família Torres és un celler familiar fundat el 1870 al Penedès. Cada generació ha transmès el llegat des del respecte per la terra i la tradició i l'aposta per la innovació. Avui la cinquena generació es focalitza en l’elaboració de vins de vinyes singulars, la recuperació de varietats ancestrals i la viticultura regenerativa per adaptar-se al canvi climàtic.
Gourmet Guayana Guardian és una botiga online especialitzada en productes gourmet i seleccions de vins i cava. Fa més de 10 anys que som referent en el sector amb un objectiu clar: que les persones puguin comprar online els millors productes gourmet de proximitat.