Els llibres escolars

Després de treballar durant anys en la campanya escolar de llibres, m’indigna l’enorme quantitat de diners que els pares han de destinar-hi. I no, el val escolar no és suficient. Suposadament, amb la introducció de l’ordinador a les
aules, el cost dels llibres hauria de disminuir, però la despesa no ha fet més que incrementar-se. Ara les famílies paguen llibres físics, d’una banda, i un ordinador o tableta i llicències digitals de l’altra. A més, moltes editorials fan petites modificacions anuals per obtenir noves edicions i assegurar-se que els llibres no es puguin reutilitzar.

Digitalitzar no pot ser sinònim­ d’encarir. Caldria replantejar el sistema d’aprenentatge per estal­viar a les famílies fer un sobreesforç els primers mesos de curs.

Anna Coma Roig

Mataró

Mostrar comentarios
Cargando siguiente contenido...