Una turista en Montserrat indigna els catalans a l'afirmar que no hi ha cartells en castellà i que li cobren per tot: “Els odio”

VIST EN TIKTOK

Mostra el seu enuig després de trobar cartells en anglès i que no pogués entrar amb el seu gos

Silvina muestra su indignación en el vídeo

Silvina mostra la seva indignació en el vídeo

@silvinapozo / TikTok

Quan un viatja pot viure situacions enriquidores que contribueixen a un creixement a nivell personal. Tot i això, per a algunes persones pot alimentar el mal humor i les ganes de tornar a casa. 

Durant les últimes hores s'ha viralitzat el vídeo de Silvina Pozo, una turista que va visitar Montserrat recentment i que es va mostrar indignada en una publicació que va pujar a les seves xarxes socials. 

Lee también

Montserrat, la montaña faro

Josep Casafont
Montserrat, la montaña faro.
Grandes lenticulares sobre Montserrat.

Grans lenticulars sobre Montserrat.

Josep Casafont

Un discurs d'odi

Molesta. Silvina comença el seu vídeo mostrant les muntanyes de Montserrat i mostrant el seu descontentament: “Vull mostrar-los alguna cosa. Això és Montserrat, a Barcelona. El país català on et cobren fins i tot per respirar”, comença dient. 

Queixa. La seva principal queixa és que no troba res en espanyol als cartells informatius: “No hi ha res en espanyol. Res. Tots els idiomes menys l'espanyol” comenta mentre mostra dos cartells.

La montaña de Montserrat, a 3 de marzo de 2024, en Monistrol de Montserrat, Barcelona, Catalunya (España). El monasterio de Santa María de Montserrat es una abadía benedictina fundada en el siglo XI situada en la montaña de Montserrat. Se encuentra a una altura de 720 metros sobre el nivel del mar.

La muntanya de Montserrat, a 3 de març del 2024, a Monistrol de Montserrat, Barcelona, Catalunya (Espanya).

Lorena Sopêna - Europa Press / Europa Press

Odi. La dona acaba el vídeo amb unes paraules plenes de ressentiment: “Odi als catalans, els odio de veritat. A sobre no deixen entrar els gossets. No els deixen entrar. Han de quedar-se fora. No em va agradar res Montserrat”, comenta.

Penediment. Hores més tard la mateixa autora del vídeo ha publicat un missatge en el qual es retractava de part del seu discurs: “m'he passat una mica. No odi als catalans. M'indigna la burocràcia i odi que una província espanyola no tingui cartells en espanyol. No és Alemanya ni França. No em retracto de dir que Montserrat és un negoci”, afirma.

En números. El vídeo sumeixi més de 67.000 reproduccions en TikTok. Aquests són alguns dels millors comentaris que hem seleccionado: 

  • “És una mostra del que pensa molta gent que ve de fora i que té un discurs irracional
  • d'odi.“El
  • castellà és en segon lloc als cartells. Aquesta dona necessita graduar-se la
  • vista.“Pretenia
  • entrar en una església amb un gos. Si no és un gos guia no està justificat de cap manera”.
El espectáculo de la vacarissana en Montserrat.

L'espectacle de la vacarissana en Montserrat.

Narcís Serrat
Lee también
Mostrar comentarios
Cargando siguiente contenido...