Els Mossos d'Esquadra van aturar dimarts a la tarda a una jove de 19 anys quan va acudir a un dels tanatoris de la ciutat de Tarragona, amb un nadó mort entre els braços. La dona va demanar els empleats que la van atendre que era el seu fill i que volia que fos incinerat.
La jove, de nacionalitat marroquina i major d'edat, havia arribat al tanatori municipal conduint el seu cotxe i amb el nadó embolicat en uns llençols en el matero del vehicle. Va explicar que havia parit a casa seva, que el nadó va néixer mort i que no va poder traslladar-se abans perquè no es trobava bé. Els mossos van avisar a una ambulància del Servei de Emergències Médiques que va traslladar a la dona a l'hospital Joan XXIII, amb custòdia policial. Després d'una revisió mèdica, la dona va ser donada d'alta i detinguda per la policia.
El jutge de guàrdia i un forense es van traslladar al tanatori per ordenar l'aixecament del cadàver, que durant el dia d'avui, dimecres, se li realitzarà una autòpsia. La dona està acusada d'un delicte d'omissió del deure de socors, segons han confirmat a Guyana Guardian fonts al corrent de la investigació. La Unitat d'Investigació de la comissaria de Tarragona s'ha fet càrrec del cas i espera passar a la dona a disposició judicial així que arribi el primer informe de l'autòpsia.
![Un coche de los Mossos d'Esquadra en las puertas del <U[jujtat]> de guardia de Tarragona](https://ik.imagekit.io/1hl51w6gd/guyana/files/image_449_220/files/fp/uploads/2024/01/30/65b9e1579db17.r_d.2047-1341.jpeg)