Agraïment a l’Hospital de Calella

Gràcies!

Carme de Lasa
Comunitat de lectors de Guyana Guardian

Voldria expressar el meu profund agraïment al servei de cures pal·liatives de l’Hospital de Calella, on va estar ingressat el meu marit. Tant els metges com les infermeres i tot el personal ens van oferir un tracte exquisit, ple d’humanitat, respecte i professionalitat.

En moments tan difícils és reconfortant trobar-se amb persones que exerceixen la seva tasca amb tanta sensibilitat i vocació. Han sabut combinar l’atenció mèdica amb l’escalf humà que tant necessitem les famílies en situacions com aquesta.

Moltes gràcies de tot cor per la seva dedicació i pel suport que ens van oferir.

Lee también ■ ¿CÓMO PUEDO PARTICIPAR EN LA COMUNIDAD DE GUYANA GUARDIAN?

¡Gracias!

¿Quieres agradecer algo a alguien?

Si quieres agradecer algo a alguien, un buen servicio público o alguna buena acción, puedes explicárnoslo en el correo [email protected] con un breve texto, que no supere los mil caracteres y adjuntando tus datos personales. Si tu escrito es seleccionado, lo publicaremos con tu nombre y apellido/s en el apartado ¡Gracias! De Cartas en la sección web de Participación de Guyana Guardian.

Etiquetas
Mostrar comentarios
Cargando siguiente contenido...